niedziela, 25 października 2015

Dzień dobry galette!

Częściej mnie tu nie ma niż jestem. Musze przyznać, że brak czasu to straszna "życiowa dolegliwość". Jest tyle ciekawych rzeczy do zrobienia, a po prostu nie ma kiedy.. Ostatnie zdjęcia robiłam z początkiem października i od tego czasu aparat porasta warstwą puchatego kurzu. Źle mi z tym, ale na ten moment nie mam za bardzo wyjścia. Liczę jednak na to, że z początkiem listopada tego czasu będzie więcej i znajdzie się miejsce na coś dobrego ;)

Przy okazji przypominam o urodzinowym konkursie! Na Wasz zgłoszenia czekam do 28.10 do godziny 23:59, jest o co powalczyć :)


Jak wspomniałam, ostatnie zdjęcia robiłam dosyć dawno. Kolejny pyszny projekt dla HelloZdowie. Ma to swoje zalety, dostaję najprostszy możliwy temat pt. "jabłka" i muszę do tego coś wymyślić. I niestety nie może to być szarlotka ;) Jeśli jednak zgrywa się to z pomysłem, który od dawna krążył po głowie, to tym lepiej. Zaplanowałam sobie, że sesję zorganizuję na wsi. Jeszcze zielona trawa, rdzawe liście, jabłka prosto z drzewa - idealne okoliczności przyrody do fotografowania jabłkowego galette, prawda? Cóż, plany jak zawsze wzięły (nieco) w łeb. Temperatura była bardzo niska (jakieś 6 st. C), a do tego wiatr. Prawie odlecieliśmy! Przynajmniej nie było nudno.

Podzielę się z Wami tylko niektórymi ujęciami, ale po pełny przepis na gryczane galette z jabłkami, kozim serem, miodem i orzechami zapraszam na stronę HelloZdrowie. Było naprawdę pyszne :)



3 komentarze:

  1. Ach, jaka musiała być dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna tarta! ;)
    Kocham Twoje zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli smakuje tak jak wygląda, to muszę koniecznie zrobić! W ogóle świetne zdjęcia, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...